יומן סטודנט אמריקאי בישראל

יום ראשון, פברואר 04, 2007

כן אדוני

כן אדוני
אני זוכר אותך
את עבדותך
את השקרים שלך
את התביישותך
שהבאת לי
בזכות
חסר הרחמים
שהחזקת אליו
כאשתך
כילדך
כבניך ובנותיך
כתשובתך לכל
שאלותיך
שויתרת עליהן
מזמן מזמן
ממש מזמן
מאז
שיכולת לגנוב
את הנשמות
של כולנו
וכולם
ולא לפנות
מאחורה
או קדימה
ובוהה
במה שבנית
עם ידיך
אך ורק
עם ידיך
מלבבך
השחורה
המורעלת
וגועל נפש
לחלוטין
אבל לחלוטין
אבל לחלוטין
ואני
אני צועק
מן האדמה

אין תגובות:

פרטים עלי

התמונה שלי
Benjamin Kerstein is an Israeli-American writer, editor, and novelist.

Michael J. Totten, the prize-winning author of The Road to Fatima Gate, has called him "one of the finest American-Israeli authors of his generation."

Jay Nordlinger of the National Review has referred to his work as "some of the most intelligent, clearest, most honest writing I have read in a long time."

He lives in Tel Aviv.